Saturday, October 22, 2011

awak...

Satu Hari.. Saya tahu..
akan jadi jugak perkara ni..
awak tau
saya tak sanggup !

sampai hati awak..
awak kate..
saya suka tgok kite putoz ?
saya suka tengok kita gado ?
sampainye hati awak...

kenape saya suka sedangkan saya sendiri yang terseksa...
kenapa saya suka sedangkan saya sendiri yang merana..
menangis..
tak henti..

awak..
saya sangat-sangat sayangkan awak
tapi..
kenapa kisah kita berakhir disini ?
kenapa awak sanggup runtuhkan setelah apa kita bina bersama ?
awak tak sayang saya ke ?
awak tau


sayang saya pada awak lebih...
lebih sangat-sangat dari sayang saya untuk mak
ayah..
family...

awak tau !
saya berani bersumpah
saya tak pernah tipu
yang saya memang sayang awak lebih daripada mak.
orang yang dah lahirkan saya..
orang yang dah besarkan saya...
tapi....

tapi..
tapi...
apa yang awak dah buat ?
apa !!

awak tau kan
saya bukan jenis orang yang kuat...
hati saya mudah luluh...
mudah hancur

sampai hati..
awak mainkan perasaan saya..
setelah apa yang awak dapat dari saya...
awak tinggalkan saya..

kenapa ??
saya tahu..
saya selalu kecewakan awak...
tapi awak pun perlu tahu...
bila saya dikecawakan...
saya tak akan bagi tau awak...
yang saya kecewa dengan sikap awak..


aaarrrrgh !
saya tension sangat !

saya sayang awak..
saya cintakan awak...
kenapa awak tak pernah tahu semua tu ?

saya

sayang awak..
cinta awak..
perlu awak sangat-sangat...

awak segalanya buat saya


SEGALANYA ~ !

No comments:

Post a Comment