Tuesday, April 10, 2012

Kenangan lucu

Tadi... best sangat-sangat... saat-saat manis tu.. alangkah indahnya... kalau boleh dirakam.. akan saya putarkan setiap hari.. :)

hari ni... saya dan awak... melalui satu pengalaman.. indah.. dan melucukan...

hari ni.. saya tolak motor ngan awak.. lucu lah..
saya tengok muke awak.. macam cuak je.. saya relax... buat ape nak cuak.. saya rasa bende 2 lucu sangat.. hahaha... lepas kite lepak tu.. kite pergi kat moto... tibe2...

la... tayar pancit.. hahaha.. lawak la.. awak call kawan awak coz awak tak bawak duit..
then.. kawan awak datang bagi duit... hehe... awak pon tolak motor sampai ke kedai motor.. saya follow belakang..memang lawak lah ! hahaha...

Wednesday, March 14, 2012

Erti Cinta

# hasil nukilan saya sepanjang saya tak tidur semalam cuma fikirkan awak.. saya.. orang yang sentiasa awak pandang salah.. yang awak tak pernah terima saya seadanya.. yang sentiasa awak ungkit masa silam... hanya mampu tersenyum tawar bila sebuah pengorbanan dianggap sia-sia... bodohkah saya merindui awak? Bila dah pukul 4 pagi... saya tersedar dari sebuah khayalan... saya cuma hantar sepatah perkataan yang dibalas dengan kemarahan.... saya silap lagi kali ni...


-Senyumlah-
Merindui awak saya bahagia
Saya akan selalu ada saat awak buka mata
Saya mohon biarpun Hanya setitik
Cubalah Memahami Saya Seorang
Tiada lain
Saya hanya Ingin Memeluk Awak dengan CINTA
awak, ini untuk awak
bacalah :)



Boleh saya tinggalkan PESANAN untuk awak?
Saya nak PESAN KEBAHAGIAAN
Disetiap Hari-hari awak
Semoga Diri awak beharga didepan satu CINTA
Dengan mengabadi hanya pada 1 NAMA
Satu nama yang mungkin akan membawa awak kepada
BAHAGIA
Hari ini,esok dan selamanya~


Merenung Malam
Mereka kata kita Jauh
Bagi saya tak.
Awak bersama saya
Dalam Ruang waktu yang berbeza
Tapi
Matahari yang menyinari saya
Akan menyinari awak jugak
Malam yang Membungkus Diri saya...
nanti akan membungkus diri awak jugak


Awak
Saya mungkin kenal awak tak lama
Tapi
Hakikatnya awak punya tempat yang istimewa
Sangat istimewa dalam HATI saya
Dalam Hidup saya yang penuh pancaroba
Awaklah Seorang Kawan
Awaklah Seorang teman berkongsi Rasa
Tempat saya KETAWA dan Menitiskan AIR MATA


Impian saya sederhana
Sangat-sangat sederhana
saat saya buka dan pejamkan mata
Semoga ada sekucup rindu
Dipenghujung Doa awak
Juga Cintai,Sayangi dan beri PERHATIAN pada
saya semampu awak
Saya Tak minta yang berlebihan
atau sesuatu yang tak sanggup awak lakukan
kerana CINTA seharusnya membuat
DUA JIWA saling membahagia
Dengan apa adanya...





Friday, March 2, 2012

Pengorbanan demi Pengorbanan

Hari semakin berlalu.. dah setahun lebih kita bersama... awak pun.. dah banyak berubah sebenarnya... saya terima awak seadanya.. walaupun perubahan awak buat saya terseksa sangat-sangat... apa salah saya awak? kenapa bila saya cuma nak nasihat awak.. nak take care pasal awak.. awak marah saya? salah saya ke semua tu?

Awak.. saya mintak maaf.. saya dah tak sanggup lagi curahkan perasaan saya pada awak.. sebab saya sentiasa takut awak marah... saya ingat lagi.. setiap kali saya curahkan perasaan saya pada awak.. awak selalu marah saya balik.... especially kalau saya bagi tau awak apa yang saya tak suka pada awak.. apa yang saya sedih pasal awak.. awak mesti marah saya balik... awak back up diri awak... okey.. tak pe.. saya memang sentiasa salah di mata awak.. saya terima.. saya hanya mampu tersenyum dan menangis... sebab.. saya tak mampu lagi nak marah awak... saya terlalu sayangkan awak.... terlalu cintakan awak...

Awak..salah sangat ke saya bila saya suruh awak rehat? saya bukan tak nak mesej dengan awak... tapi saya tak nak awak penat! saya cuma nak awak rasa diambil berat oleh saya.. salah sangat ke? saya cuma nak buat hadiah birthday awak... mungkin awak rasa macam saya nak elak diri dari awak kan? sebab tu awak marah saya.. bila awak kata awak nak mesej saya tapi saya buat macam ni kat awak. awak pernah tak fikir perasaan saya bila saya nak mesej dengan awak tapi awak sibuk? pernah tak awak fikir perasaan saya bila saya nak mesej tapi awak nak tido? pernah tak awak fikir perasaan saya bila saya nak mesej tapi awak nak lepak? pernah tak !

Awak.. saya dah penat dah dengan senyuman palsu saya... saya nak awak tau... walau seteruk mana pun awak buat pada saya... saya tetap akan terima awak seadanya.. sayang dan cinta saya pada awak terlalu kuat dan terseksa.. saya tak nak kehilangan awak... saya mintak maaf untuk segalanya.... kalau Allah lebih sayangkan saya dari awak.. mungkin saya akan tinggalkan awak buat selamanya... saya mintak maaf... saya terlalu cintakan awak...


Sunday, February 26, 2012

UiTM Jengka

Seronok betol tadi.. Ade seminar dekat UiTM.. alang-alang... jumpa awak.. :)
Happy memang tak terkata... sangat-sangat.. dapat lepaskan rindu..
awak nyanyi banyak lagu depan saya... sweet sangat... rasa macam nak peluk je awak time tu...
sebab awak nyanyi buat saya tersentuh.. mendalam sangat ape yang awak nak sampaikan pada saya tu... saya nak nangis pun ada.. tapi saya xnk awak nampak saya sedih... saya nak.. awak kenal saya sebagai seorang yang ceria... thats all...


awak.. terima kasih untuk segalanya..saya puas hati sangat-sangat... sebelum saya balik tadi. saya sempat bisik kat awak.. "Happy birthday Abg"... :) berat sangat langkah kaki saya masa nak balik tinggalkan awak.. Love Awak sangat2... Muah!!

Miss U Abg.. sweetie.. <3

Sunday, February 12, 2012

Sepi

Hari ni.. saya sunyi.. saya rindukan awak.. tak terkata rindu tu.. saya sangat2 rindukan awak... saya selalu sangat menangis rindukan awak.. selalu... saya tak boleh tahan airmata saya bila terngatkan awak... Maaf.. saya tak boleh berjauhan dengan awak terlalu lama... saya perlukan awak.. saya perlukan awak dalam kesedihan saya... saya perlukan awak dalam kerinduan saya.. saya perlukan awak dalam pelukan saya.. saya perlukan awak dalam ketawa saya... saya sangat-sangat rindukan awak...

pukul 3 pagi tadi.. saya terjaga dari lena.. saya mimpi awak.. awak yang senyum pada saya... saya rindukan senyuman tu... saya terus mesej awak..

Saya nak awak.. saya nak awak di samping saya...sentiasa di samping saya..yang akan selalu ada buat saya... yang akan selalu senyum untuk saya..saya rindukan awak...
awak.. senyuma awak.. dan kehadiran awak... sentiasa buat saya tenang.. saya rindukan ketenangan tu...

i miss you baby.. :(

Friday, February 3, 2012

Sunday, January 1, 2012

New Year

Hey,, who knows? its new year lah ! hahaha.. So... welcome 2012... sorry to say lah... 2011.. dont be sad okey..? tapi.. terlalu sebak meninggalkan 2011.. terlalu banyak kenangan.... pahit... manis... tapi.. semua kenangan tu tak akan pernah dilupakan.. even kenangan pahit bersama awak.. sebab saya jadikan itu pengajaran... xnak buat masalah sama lagi.. okey..

To my Beloved honey :)
i love you! thanks for ucapan semalam... "cyg merupakan yang teristimewa buat abang... eh.. malu la pulak abang cakap cam tu" hahhaa.. romantik lah sweetie !


awak...lelaki yang sangat saya sayang... cinta... kasih... dengar lah... sesungguhnya tak akan ada yang lain... awak lah segalanya!

Friday, December 30, 2011

Azam Tahun Baru..

Pada tahun 2012.. saya telah menetapkan azam... semangat yang berkobar-kobar... azam yang saya akan kotakan... buat selama-lamanya!
azam yang saya sentiasa nak tunaikan iaitu...


Menjadi yang SEMPURNA buat awak !

awak.. saya teringin sangat2... awak menyatakan cinta pada saya.. saya akan tunggu awak cakap "cyg adalah gadis yang telah sempurnakan hidup abang" alangkah bahagianya...
bila lah dialog tu nak keluar daripada awak ye..?
atau saya yang patut cakap dulu...?

lupakan je lah...


yang paling penting... saya akan menjadi pendengar setia awak... saya tak nak kita gaduh lagi tahun 2012.. saya nak jalani kehidupan yang serba lengkap bersama awak... tak mau gaduh2... tak suka tengok awak marah... saya jadi takut... saya nak sangat... tangisan yang sentiasa keluar dari saya merupakan air mata bahagia dan air mata rindu... bukan air mata PERPISAHAN..


harap sangat.. Ucapan manis awak yang akan sinarkan kehidupan saya pada tahun 2012... dan itu menjadi petanda yang hidup saya akan lebih bermakna apabila bersama awak disisi saya...


sayang awak selalu abang! love you so much ! so so so much !



<3 Izuan

Awak

There's somethings about you that i really want to talk about...
okey-okey.. here it is... :)



awak merupakan seorang yang sangat-sangat romantik dalam hidup saya...
awak jugak seorang yang kacak, hensem, baik hati pada saya...
awak sangat-sangat bermakna dalam hidup saya tau !
even awak selalu marah-marah saya.. tapi awak marah bukan sebab benci kan... awak sayang saya sebab tu awak marah-marah.. hehehe.. saya kan nakal... memang patut pun kene marah...
awak merupakan orang yang paling bermakna dalam hidup saya... awak dah membahagiakan saya.. dan sentiasa membahagiakan saya.. awak selalu ada bila saya perlukan... awak sangat-sangat disayangi saya.. awak untung sangat sebab dalam banyak-banyak lelaki.. awak yang saya pilih tau... :)
kenapa saya pilih awak..? sebab awak telah buka hati saya untuk mencintai awak buat selamanya.. saya yakin.. awak akan bahagiakan saya.. awak milik saya selamanya tau !



awak... awal saya kenal awak... saya tak tahu apa2 tentang awak... siapa awak... siapa keluarga awak.. keluarga awak ni macam mane...

tapi.. saya tetap pilih awak.. sebab saya tak pernah pandang itu semua... harta dan kekayaan... memang saya tak tahu langsung family dan kehidupan awak... saya tak pernah menilai itu semua... tak pernah menilai cinta saya pada awak...


harap awak tahu... sebanyak mana rindu dan sayang saya pada awak...
kalau awak nampak bintang di langit.. cubalah awak kira... sebanyak itulah cinta nilai cinta saya pada awak... tak terkira kan..? hehehe... itulah maknanya !

awak... harapan saya.. moga kita kekal bersama.. hanya mati yang boleh pisahkan kita berdua...

:p