Friday, December 30, 2011

Azam Tahun Baru..

Pada tahun 2012.. saya telah menetapkan azam... semangat yang berkobar-kobar... azam yang saya akan kotakan... buat selama-lamanya!
azam yang saya sentiasa nak tunaikan iaitu...


Menjadi yang SEMPURNA buat awak !

awak.. saya teringin sangat2... awak menyatakan cinta pada saya.. saya akan tunggu awak cakap "cyg adalah gadis yang telah sempurnakan hidup abang" alangkah bahagianya...
bila lah dialog tu nak keluar daripada awak ye..?
atau saya yang patut cakap dulu...?

lupakan je lah...


yang paling penting... saya akan menjadi pendengar setia awak... saya tak nak kita gaduh lagi tahun 2012.. saya nak jalani kehidupan yang serba lengkap bersama awak... tak mau gaduh2... tak suka tengok awak marah... saya jadi takut... saya nak sangat... tangisan yang sentiasa keluar dari saya merupakan air mata bahagia dan air mata rindu... bukan air mata PERPISAHAN..


harap sangat.. Ucapan manis awak yang akan sinarkan kehidupan saya pada tahun 2012... dan itu menjadi petanda yang hidup saya akan lebih bermakna apabila bersama awak disisi saya...


sayang awak selalu abang! love you so much ! so so so much !



<3 Izuan

No comments:

Post a Comment