Friday, December 30, 2011

Awak

There's somethings about you that i really want to talk about...
okey-okey.. here it is... :)



awak merupakan seorang yang sangat-sangat romantik dalam hidup saya...
awak jugak seorang yang kacak, hensem, baik hati pada saya...
awak sangat-sangat bermakna dalam hidup saya tau !
even awak selalu marah-marah saya.. tapi awak marah bukan sebab benci kan... awak sayang saya sebab tu awak marah-marah.. hehehe.. saya kan nakal... memang patut pun kene marah...
awak merupakan orang yang paling bermakna dalam hidup saya... awak dah membahagiakan saya.. dan sentiasa membahagiakan saya.. awak selalu ada bila saya perlukan... awak sangat-sangat disayangi saya.. awak untung sangat sebab dalam banyak-banyak lelaki.. awak yang saya pilih tau... :)
kenapa saya pilih awak..? sebab awak telah buka hati saya untuk mencintai awak buat selamanya.. saya yakin.. awak akan bahagiakan saya.. awak milik saya selamanya tau !



awak... awal saya kenal awak... saya tak tahu apa2 tentang awak... siapa awak... siapa keluarga awak.. keluarga awak ni macam mane...

tapi.. saya tetap pilih awak.. sebab saya tak pernah pandang itu semua... harta dan kekayaan... memang saya tak tahu langsung family dan kehidupan awak... saya tak pernah menilai itu semua... tak pernah menilai cinta saya pada awak...


harap awak tahu... sebanyak mana rindu dan sayang saya pada awak...
kalau awak nampak bintang di langit.. cubalah awak kira... sebanyak itulah cinta nilai cinta saya pada awak... tak terkira kan..? hehehe... itulah maknanya !

awak... harapan saya.. moga kita kekal bersama.. hanya mati yang boleh pisahkan kita berdua...

:p

No comments:

Post a Comment