Sunday, February 12, 2012

Sepi

Hari ni.. saya sunyi.. saya rindukan awak.. tak terkata rindu tu.. saya sangat2 rindukan awak... saya selalu sangat menangis rindukan awak.. selalu... saya tak boleh tahan airmata saya bila terngatkan awak... Maaf.. saya tak boleh berjauhan dengan awak terlalu lama... saya perlukan awak.. saya perlukan awak dalam kesedihan saya... saya perlukan awak dalam kerinduan saya.. saya perlukan awak dalam pelukan saya.. saya perlukan awak dalam ketawa saya... saya sangat-sangat rindukan awak...

pukul 3 pagi tadi.. saya terjaga dari lena.. saya mimpi awak.. awak yang senyum pada saya... saya rindukan senyuman tu... saya terus mesej awak..

Saya nak awak.. saya nak awak di samping saya...sentiasa di samping saya..yang akan selalu ada buat saya... yang akan selalu senyum untuk saya..saya rindukan awak...
awak.. senyuma awak.. dan kehadiran awak... sentiasa buat saya tenang.. saya rindukan ketenangan tu...

i miss you baby.. :(

No comments:

Post a Comment