Saturday, November 26, 2011

Awak lagii...

Malam ni...
Kabus tebal....
Hampir menutupi cahaya terang Bulan...

Saya duduk...
merenungi malam...
bertemankan kabus yang sejuk..

Kenangan dulu...
Hah...
Bermain di minda...
Manis sangat Rasanya...

Hidup..
Dan Memiliki awak...
Hidup saya sangat bermakna....

Kata orang....
Manisnya percintaan..
Cuma sementara..

Tapi..
Tak bagi saya..
Manis...
Pahit...
Semua ada...
Tapi..
Manisnya... Berpanjangan...
Tak Pernah Berhenti...


Saya Faham..
tiada yang sempurna dimuka bumi ni....
Perhubungan Kita...
Saya Rase dah masak sangat dah... <------- Konon
Hahahaha


Awak....
Saya sayang awak tau...
Saya tau...
cinta saya pada awak...
tak sebesar langit...
laut...
bumi...
atau ape sekalipun....


sebab...
saya tau
cinta saya lebih besar dari tu semua...

:D


awak...
Hensem...
Saya Sayang Awak !



IzuanIzuanIzuanIzuanIzuanIzuanIzuan

Aaaahhhh......
otak saya dipenuhi nama tu..


Auwm ! <3


:p

No comments:

Post a Comment