Sunday, November 6, 2011

Ketakutan -_-

awak...
saya rindu awak sangat-sangat...
saya rindu awak yang dulu..

rinduu u u u ~

mane awak yang dulu ?
awak yang


-manje
-suka bergurau
-selalu ambil berat tentang saya..

dulu...
awak selalu tnye...
kenape saya balas "urmm"

tapi..
skarang...
awak selalu marah saya...

awak...
saya jadi takut..
takut nak luahkan ape yang terpendam dalam hati saya dekat awak...
sebab..
saya takut awak marah...

bile saya bagitau sesuatu yang saya tak suka pasal awak..
mesti awak marah saya..
terus awak tak nak msj..
saya takut awak..
saya takut bende tu jadi...

sekarang..
saya tak de sape dah nak saya luahkan..
berat sangat beban dalam hati saya...
sebab saya selalu simpan ape yang terpendam...

seandainya awak tanya kenapa...
saya ade masalah ke...
saya rasa...
tu dah cukup buat saya happy sangat....
tapi.
kalau saya ceritakan..
awak jangan marah pulak...
saya nak awak macam dulu...
awak tak marah..
awak same2 teman saya...

saya perlukan awak =(

No comments:

Post a Comment